Kurtki narciarskie damskie

Potrzebna pilnie kurtka narciarska z dość dobrymi parametrami, ale w przyzwoitej cenie. Znalazłam takie oto kurteczki damskie i młodzieżowe i potrzebna mi Wasza opinie, kurteczki są śliczne i tak jak chciałam w przyzwoitej cenie.



Pierwszy wybór to kurteczka Rip Curl PIZZAZ (Aktualna cena). Wykonana i wypełniona w 100% z poliesteru. Podobno jest wodoszczelna i wiatroszczelna i oddychająca. Cena jest przyzwoita.





Druga kurteczka trochę mniej mi się podoba, jest to Rehall STACEY (Aktualna Cena). Ma bardzo podobne parametry do tej pierwszej, tylko jest w paski i nad tym się jeszcze zastanawiam.


Ta kurteczka mi się za to bardzo podoba, jest to Killtec MACRIANA (Aktualna Cena). Kolor biały na narty to zdecydowanie dobry pomysł. Będę miała spory dylemat. Więc wybór będzie pomiędzy kratką i białą!


Komentarze

Prześlij komentarz