Niech lgną do mnie piękne ubranka

Uwielbiam ubranka pewnie tak samo jako wiele innych dziewczyn, ale na pewno bardziej niż większość :) Bardzo lubię sprawiać sobie wiele ciuszków, dlatego siłą rzeczy polubiłam, a może nawet pokochałam ciucholandy. Mam kilka swoich ulubionych i regularnie do nich uczęszczam. Prawie tak regularnie jak do szkoły :) Poza tym oczywiście wyprzedaże w centrach handlowych. Takie to właśnie są moje kontakty z zakupami i ubrankami.


Na blogu będę sobie publikowała to co mi się podoba, a może też to co udało mi się kupić tam gdzie byłam. Bardzo lubię też jakieś drobniejsze robótki, więc pewnie coś kiedyś zrobię z różnych materiałów, tkanin czy dzianin i się pochwalę. Ale to tylko wtedy jak mi ładnie wyjdzie.

Ale również pewnie mi się będzie zdarzało zapisać na blogu jakieś ciekawe nowe kolekcje z sieciówek, albo innych mniejszych firm odzieżowych. Pewnie również o jakiś dodatkach odzieżowych czasem coś napiszę. Czyli tak ogólnie o ubraniach, modzie, zakupach, trendach, dodatkach itp.

Komentarze